Frågor & svar anmälan
Först och främst stort tack för allt tålamod som ni visat i och med de flyttar vi tvingats göra under perioden. Det har som sagt passerat lång tid sedan vi öppnade upp anmälan i december 2019 så det är inte konstigt att man kanske glömt om man är anmäld eller att man bytt dator, mail har försvunnit osv. Nedan ger vi svar på några av de vanliga frågorna kring anmälan.
Är jag anmäld till konferensen?
Om du fått detta mailet till din epostadress är du anmäld. Välkommen!
Min kollega skall vara anmäld men har inte fått mailet?
Börja med att din kollega kollar skräpposten, hittar ni det inte så skickar ett mail till oss på info@audionomdagarna.se så kollar vi snabbt och tar reda på vad som kan ha gått galet.
Jag kan inte åka men har en kollega som vill ta min plats, hur gör jag?
1. Skicka ett mail och berätta vem som inte kommer och vem som ersätter.
2. Be din kollega registrera sig på www.audionomdagarna.se , vi bekräftar till er när bytet är klart.
Jag har en kollega som inte anmält sig men som vill följa med, finns det plats?
Ja, efteranmälan är öppen på hemsidan www.audionomdagarna.se
Jag har fått förhinder och kan inte deltaga på konferensen, får jag pengarna tillbaka?
Nej, som tidigare meddelats från SVAF återbetalas inte konferensavgiften, dock går det att överlåta plats till annan kollega. Om ni har bokat hotell kan ni eventuellt avboka, ni tar då själva kontakt med respektive boende och ställer frågan där.
Frågor & svar boende
Vi som arrangerar konferensen bokar inte boende och kan heller inte svara på frågor om ni är bokade eller inte. På hemsidan hittar ni kontaktuppgifter till de hotell som vi samarbetar med.
Skulle ni behöva boende så kontakta i första hand de vi tipsar om på hemsidan, öskar ni fler alternativ kan Turistbyrån i Lidköping hjälpa er, tel 0510-22020